پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
3465
-
الف
+

فراخوان ششمین دوره جشنواره تئاتر شهر منتشر شد

فراخوان ششمین دوره برگزاری جشنواره تئاتر شهر در هفت بخش متنوع منتشر شد.

فراخوان ششمین دوره برگزاری جشنواره تئاتر شهر در هفت بخش متنوع منتشر شد.

به گزارش آی‌فیلم، سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران با هدف توجه به فعالیت و حمایت از گروه‌های نمایش جوان و فعال شهر تهران ششمین دوره از جشنواره تئاتر شهر را در هفت بخش برگزار می‌کند.

گفتنی است، این جشنواره که آذر و دی‌ماه 1396 برگزار می‌شود، موضوعاتی مربوط به زندگی شهر و شهروندی ، تعالی سبک زندگی و تقویت هویت ایرانی و اسلامی را مد نظر قرار می‌دهد.

این رویداد متنوع هنری در هفت بخش تئاتر صحنه‌ای، تئاتر کودک و نوجوان، تئاتر دیگر (خیابانی، محیطی، شورایی و دیگرگونه‌های اجرایی)، مسابقه نمایشنامه نویسی، مسابقه عکاسی و پوستر تئاتر، مدرسه‌ی تئاتر و بخش ویژه برگزار خواهد شد.

گروه‌ها و هنرمندان شهر تهران و اعضای کانون‌های نمایش فرهنگ‌سراها، خانه‌های فرهنگ و محلات شهر تهران می‌توانند با توجه به اهداف و موضوعات جشنواره در این رویداد هنری مشارکت کنند.

لازم به ذکر است، مهلت شرکت در جشنواره و ارائه نمایشنامه و یا طرح‌های اجرایی تا تاریخ اول شهریورماه تعیین شده و در بخش مسابقه عکس و پوستر و مدرسه تئاتر فراخوان جداگانه‌ای اعلام خواهد شد.

همچنین بخش تئاتر صحنه‌ای، تئاتر کودک و نوجوان، تئاتر دیگر، بخش عکس و پوستر و نمایشنامه‌نویسی به شکل مسابقه برگزار می‌شود.

«تهران، تکریم زندگی»، شعار  ششمین جشنواره تئاتر شهر است.

م ه / ط ه

نظر شما
ارسال نظر